Droga Shinobi- Naruolnine-Gra PBF

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-12-08 18:51:48

Sasuke Uchiha

Lider Akatsuki

Zarejestrowany: 2008-09-06
Posty: 113
Punktów :   

Suiton

W wodzie ukrycie) - techniki, które mają swoje korzenie w wodnym żywiole. Shinobi mogą tworzyć dzięki temu mury z wody albo wodę, która zamienia się w jakieś bestie lub kule.




Techniki  o randze E i D

Mizu no Tatsumaki

     
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik tworzy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością. ktoś kto w nie wpadnie nie może formować żadnych pieczęci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje się tylko kilka sekund.

Taihoudan

Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumień wody o dość dużym ciśnieniu, co może odrzucić przeciwnika i spowodować jego bolesne uderzenie o jakiś twardy przedmiot (skała, drzewo).

Teppoudama

Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika podobna do Jutsu Endan (Katon), z tą różnicą, że w tym przypadku wypluwamy pocisk wodny zamiast ognistego.

Suigadan

Ranga: D
Chakra: 20 x 1 kolec
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Jutsu polega na wytworzeniu wysuwających się z wody kolców (oczywiście stworzonych z wody), które poruszają się całkiem szybko w kierunku najbliższego celu. Musimy uważać, żeby nie stworzyć ich bliżej siebie niż przeciwnika, gdyż wtedy zaatakuje nas własna technika. Technika rozwija się wraz z użytkownikiem. Razem z kolejnymi poziomami (Gennin - Chuunin - Jounin - Special-Jounin -Sage) możemy tworzyć kolejno: 1,3,5,7 i 9 wodnych kolców.


Techniki  o randze C

Daibakuryuu no Jutsu

   
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.

Mizu Bunshin no Jutsu

     
Ranga: C
Chakra: 30 x 1 klon
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą tworzyć pieczęcie, jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy.

Mizu no Muchi

     
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.

Suijinheki

     
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem.

Mizu Tensou no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 50
Możemy ukryś sie w każdym, nawet najmniejszym zbiorniku wodnym. Do
póki jesteśmy ukryci przeciwnik nas nie widzi ale nie możemy wykonywać jutsu

Suirou no Jutsu

     
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.


Techniki  o randze B

Mizu Kamikiri

Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Uderzając czubkiem nogi w ziemie tworzymy coś w rodzaju wodnego ostrza które może przeciąć nawet skałę. Najlepiej sprawdza się przeciwko celom znajdujących się na ziemi gdyż porusza się to bardzo szybko , jednak może oderwać się od ziemi i zaatakować cel w powietrzu . Dużo łatwiej jest uniknąć ciosu w powietrzu gdyż żeby się oderwać te wodne ostrze musi nabrać prędkości a w locie nie może zmieniać kierunku lotu.

Kokuun no Jutsu

     
Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Nietypowa technika należąca do tego żywiołu. Polega ona na sprowadzeniu deszczowych chmur nad wybrany obszar i zesłanie z nich deszczu, który jednak nie jest deszczem z wody, a z łatwopalnego, czarnego płynu. Potem wystarczy np. notką podpalić jedną z kropel, a cały obszar zajmie się ogniem. Technika ma całkiem spore pole rażenia, jednak jest dosyć nieprzewidywalna i wymaga dużej ilości chakry, gdyż nie jest to standardowa kontrola wody.

Suikoudan no Jutsu

     
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy duży wodny strumień, który bardzo szybko atakuje wybrany przez nas cel. Technika ma całkiem duży zasięg , jednak im bliżej wody jest cel tym silniejsza jest moc jutsu.

Suiryuudan no Jutsu

     
Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy szybko poruszającego się, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem się od źródła powstania jego moc spada.

Suishuu Gorugon

Ranga: B
Chakra: 160
Opis: Ta technika pozwala nam na wytworzenie sporej ilości wody i przekształceniu jej w bestie przypominającą węża. Ten że wąż ma ostre kły , szybko się porusza oraz automatycznie się regeneruje po zwykłych uderzeniach , ma dwie wady , może atakować tylko jeden cel na raz oraz natychmiastowo znika trafiony ognistą techniką.

Suishouha

     
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.


Techniki  o randze A

Baku Suishouha

     
Ranga: A
Chakra: 230
Opis: Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.

Houmatsu Rappa

Ranga: A
Chakra: 120
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczeci spuszczamy na pewien teren wode, która paraliżuje wszystko. Zasięg techniki jest ogromny.

Goshoku Zame

     
Ranga: A
Chakra:  230
Opis:Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.

Suiryuuben

     
Ranga: A
Chakra: 240
Opis: Dzięki temu jutsu tworzymy nad sobą dużą wodną kulę . Z tej że kuli możemy tworzyć coś w rodzaju biczy wodnych , jednak dzięki połączeniu z naszą chakrą są one trwalsze a ich końcówka mocno zakończona , dzięki czemu możemy używać ich zarówno do ataku jak i obrony.

Daibakufu no Jutsu

     
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Użytkownik tego Jutsu tworzy z wody ogromną falę, która zalewa przeciwnika przygniatając go masami wody o wadze setek ton. Technika dosłownie miażdży i topi przeciwnika jednocześnie.


Techniki  o randze S

Mizu Kawarimi

Ranga: S
Chakra: 320
Opis: Technika wodnej regeneracji. Jest to jutsu polegające na zmianie natury naszego ciała w wodną , wyglądamy identycznie jednak jesteśmy w 100% z wody , możemy zregenerować swoje ciało po całkowitym zniszczeniu jeżeli gdzieś blisko znajduje się choćby łyżeczka wody , jednak by móc to zrobić należy użyć tej techniki przed niszczącym uderzeniem . Technika ta może służyć także jako jutsu kamuflażu jednak głównym jej przeznaczeniem jest regeneracja ciała.

Hahonryuu

Ranga: S
Chakra: 250
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu ogromnego tornada z wody, które niszczy wszystko co stanie mu na drodze. Możemy dobrowolnie sterować drogą tornada.

Mizukuri no Yaiba

     
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Dzięki tej technice użytkownik może z wody stworzyć praktycznie niezniszczalny miecz, zdolny przebić najtwardszy nawet materiał. Miecz ten posiada wytrzymałość, jakiej nie ma żaden ze znanych nam metali.


http://www.buddytv.com/articles/naruto/images/sasuke-uchiha-2.jpg
Akatsuki:Sasuke Uchiha
Pierścień : Shu
Wioska : Liścia
Klan :Uchiha
Specjalizacje : Katon, Raiton, TaiJutsu ,NinJutsu,GenJutsu
Umiejętności :Sharingan Lvl3 Mangekyou Sharingan Sasuke, Szybkośc , PKC, PWB , BWP, Pakt Z Wężami, Cursed Seal 2
Chakra : 5000
Oganizacja :Hebi-Lider
Własne jutsu :
Chidori Nagashi(280), Chidori Kusanagi(20)- trzymamy w ręku miecz Kusnagi od Sasuke koncentrujemy chakre i po chwili nasz miecz jest z polączony z hidori który zadaje wysokie obrażenia.Jagei Jubaku(160)Z naszych rękawów wysuwają się ogromne węże które oplątują przeciwników technika działa na 7m. Nie potrzeba żadnych pieczęci
Kuchiyose • Raikou Kenka :Na nadgarstkach mamy odpowiednie znaki które pozwalają przywołać nam shuriken(20 chakry) kunaj(50 chakry) Shuriken Demona Wiatru(100 chakry)
Unikalny ekwipunek :Kusanagi Sasuke
Jutsu Organizacji:All
Jutsu Klanowe:All
Jutsu Raiton:All
Jutsu Katon:All
GenJutsu:All
NinJutsu:All
TaiJutsu:All

Offline

 
Naruto-Online

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.089 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mueveforum.pun.pl www.underworldots.pun.pl www.metin2-mmog.pun.pl www.menagoskokowdsj3.pun.pl www.anime-plock.pun.pl